ESG-certifikater
Når en virksomhed skal lave ESG-afrapportering, kan det være en rigtig god idé, at supplere sin rapport med relevante bilag…
Når en virksomhed skal lave ESG-afrapportering, kan det være en rigtig god idé, at supplere sin rapport med relevante bilag såsom validerede certifikater. Som medlem af GLS-A er det muligt, at få udarbejdet certifikater, der understøtter virksomhedens arbejde med de sociale forhold – “S”-delen af ESG-afrapporteringen.
Den sociale del er på lige fod med miljø og ledelse en af de bærende elementer i virksomhedens ESG-arbejde. Det handler bl.a. om at sikre et godt arbejdsmiljø og have fokus på efteruddannelse. Ved at få valideret disse tiltag gennem certifikater, kan virksomheden styrke sin troværdighed og vise sit engagement i at skabe en positiv social påvirkning.
I GLS-A tilbyder vi vores medlemmer, at de sammen med vores konsulenter på hhv. arbejdsmiljø og efteruddannelse kan få udarbejdet en rapport og et certifikat.
Læs mere om tilbuddet herunder.
Certifikat for efteruddannelse
- En gennemgang af virksomhedens medarbejdergrupper og efteruddannelsesbehov
- En gennemgang af virksomhedens fremtidige kompetencebehov
- En gennemgang af virksomhedens strategisk uddannelsesplanlægning
- En gennemgang af planer for efteruddannelse af medarbejderne
- En gennemgang af relevante refusionsmuligheder og kompetencefonde