Generalforsamling 2021

GLS-A afholder generalforsamling tirsdag den 25. maj 2021 i Middelfart
Der afholdes ordinær generalforsamling i GLS-A tirsdag den 25. maj 2021 hos Severin, Skovsvinget 25, 5500 Middelfart. Foreningen er vært ved en frokost, der begynder kl. 12.00. Generalforsamlingen afholdes fra kl. 13.00. Tilmelding er nødvendig og skal ske til lkp@gls-a.dk senest tirsdag den 18. maj 2021. På valg til bestyrelsen for en 3 årig periode er: Land- og skovbrug:         Gårdejer Jørn Kjær Madsen, Rønhave Agroindustri:                     Medejer Charlotte Jepsen Knigge, Hornsyld Købmandsgård Gartnerier:                         Gartneriejer Flemming Petersen, DK Plant Gårdejer Jørn Kjær Madsen og medejer Charlotte Jepsen Knigge er villige til at modtage genvalg. Gartneriejer Flemming Petersen træder ud af bestyrelsen ved generalforsamlingen. Bestyrelsen har opstillet CEO Gert Graff, Graff Growing A/S som kandidat for medlemsgruppen gartnerier og planteskoler Dagsorden Årsrapport 2020 Budget 2021 Skriftlig årsberetning